Proljetne princes krafne s kremom od vanilije

Ovisno o tome radim li pola smjese ili čitavu, princeze kod nas doma nestanu između nekoliko minuta i par sati. Oni mitovi o tome kako su najfinije kad kojih pola sata odstoje ostaju samo mitovi. 

Istina, za slastičarsku kremu od vanilije treba malo truda, ali svaka minuta miješanja i čekanja da se ohladi vrijedi, jer zajedno sa tučenim vrhnjem čini savršeni mali oblak od kreme. 


A koliko mi je samo krivo što moj prvi pokušaj izrade princeza nije bio obilježen kamerom ili fotićem. Mislim da bismo svi skupa danas ridali od smijeha da možete vidjeti moje izbezumljeno lice nakon 6. pokušaja u istome danu, punu vrećicu neuspjelih loptica, bijes i barem dvije kutije u vjetar ulupanih jaja. Ali naučila sam. Nema više neuspjelih pokušaja. Uspjevaju, svaki put!



Neću škrtariti na riječima, jer znam koliko je mene izbacivalo iz takta kad bih isprobala "izvrstan, isprobani recept" u kojem izostave najbitnije detalje koji bi morali biti tu. Pa eto, najte zamjerit! Svaki savjet je tu s razlogom.



Princes krafne s kremom od vanilije

PALJENO TIJESTO
(iz knjige Le Cordon Bleu: Kolači i Deserti)

150 g glatkog brašna
malo soli
15 g šećera u prahu
100 g  maslaca
1,25dl vode + 1,2dl mlijeka
4 tučena jaja (prosječne veličine)

SLASTIČARSKA KREMA

2 dl mlijeka
vanilija (ekstrakt ili štapić)
2 žutanjka
2 žlice šećera u prahu
1 žlica brašna (ili gustina)
4 listića želatine
2-3 dl slatkog vrhnja

PALJENO TIJESTO (izrada)


  • U posudu za kuhanje ulijte vodu i mlijeko, dodajte joj maslac, šećer i sol te na laganoj vatri pustite da se maslac rastopi (slika 1,2). Kada se maslac rastopio, pojačajte vatru da tekućina zakipi.
  • Kada tekućina počne kipiti, skinite posudu s vatre i u nju odjednom usipajte brašno. Čim ste usipali brašno u mlijeko, mješajte ih sve dok potpuno ne nestanu grudice te se tijesto ne počne odvajati od posude (slika 3).
  • Smjesu vratite na vatru i nastavite mješati, kako biste ju malo isušili. Miješajte cca 1 minutu, primjetit ćete kako vam na dnu posude ostaje mat sloj tijesta (slika 4).
  • Smjesu nakon toga premjestite u posudu za miksanje, te ostavite 5-10 minuta, da se malo rashladi.
  • Kada se smjesa rashladila, u nju umješajte prethodno lagano umućena jaja. Smjesa ne smije biti vruća, već topla na dodir, jer bi se jaja u vrućoj smjesi pretvorila u kajganu.
    Prvo dodajte jedno jaje, te pjenjačom umješavajte i utucite, tako da smjesa postane što prozračnija. Nakon toga dodajte i ostala, jedno po jedno, te nastavite tući između svakog jajeta. Smjesa bi na kraju trebala biti blijedožuta (slika 5).
  • Smjesu prebacite u dresir vrećicu ili običnu plastičnu vrećicu te istiskujte u obliku kruga na protvan podložen masnim papirom. Ukoliko radite princeze, istiskujte krugove promjera 4-5cm, a ukoliko radite male profiterole, dovoljno je i 2-3cm. Smjesu možete istiskivati običnim okruglim vrhom (samo odrežete vrh vrećice) ili nazubljenim tipsama za ukrašavanje. Princeze s ovih fotki rađene su nazubljenom tipsom Wilton 2D.
  • Pećnicu prethodno zagrijte na 220C, te na toj temperaturi pecite princeze 5 minuta. Nakon toga spustite temperaturu na 180 i pecite još cca 15-ak minuta sve dok ne postanu smećkasto-zlatne po vrhu i uz rub dna. (slika 6)
    Pećnicu ne otvarajte za vrijeme pečenja, kako se tijesto nebi spustilo.
    Ukoliko pečete profiterole koji su duplo manji od princeza, stavite ih u pećnicu na temperaturu od 220C, ali odmah smanjite na 180. Njih je potrebno peći sveukupno 10-ak minuta.
  • Kada su princeze pečene, pustite ih da se ohlade, te ih punite kremom tek pola sata prije nego ih želite servirati. 


SLASTIČARSKA KREMA OD VANILIJE
  • U posudi debelog dna zakipite mlijeko s vanilijom.
  • U posudi za miksanje umiksajte žutanjke sa šećerom u prahu sve dok ne izblijede. U žutanjke dodajte i brašno, te također umiksajte. 
  • Kipuće mlijeko ulijevajte šefljom u žutanjke, te istovremeno miješajte pjenjačom, kako se žutanjci nebi skuhali u kajganu. Nakon što ste ulili svo mlijeko, sve skupa vratite u posudu za kuhanje.
  • Na laganoj vatri ukuhavajte kremu, istovremeno miješajući pjenjačom kako se nebi zgrudala. Kuhajte do gustoće pudinga, te u još vruću kremu umješajte listiće želatine koje ste prethodno namočili u vodi. Kremu miješajte sve dok se želatina potpuno ne rastopi te ju prelijte u posudu za miksanje. 
  • Kremu prekrijte prozirnom folijom kako se na vrhu nebi stvorila kožica.
  • Kada je krema potpuno ohlađena, lagano ju izmiksajte te u nju umiješajte prethodno istučeno slatko vrhnje. 
  • Ovom kremom punite tijesto za princes krafne ili profiterole.

Princes krafne u posljednjih par godina radim po ovom receptu, kao i kremu, ali dodaci su bili razni, od lemon curda uz kremu od vanilije, pa do moje omiljene kombinacije - slastičarske kreme s pistacijama i coulisom od šumskog voća. Savršenstvo!
No eto, proljeće nam donosi sočne, mirisne jagode, pa sam ovog puta njih ubacila u igru. 




Tehničke stvari su gotove! Kreativne stvari prepuštam vama..

 photo EF13706560B3FABA35B47C49FEA24F93.png


Comments

  1. Joooj, što dobro izgledaju. <3

    Slažem se, bolje viška riječi, nego manjka kada je riječ o receptima. :)

    ReplyDelete
  2. Prekrasne su. Jos se nikad nisam usudila napravit ih

    ReplyDelete
  3. Isprobano! Savršena krema, lagana i ukusna!

    ReplyDelete
  4. Isprobano! Savršena krema, lagana i ukusna!

    ReplyDelete
  5. Ne znam šta je bolje, uvod ili recept (probam već sutra). Uživanje je čitati i pratiti vaš blog :)

    ReplyDelete
  6. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    ReplyDelete
  7. Zdravo, ja sam Nira Nakon što sam godinama bila u vezi s Andersonom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela natrag zbog ljubavi koju gajim prema njemu , Molila sam ga za sve, obećavala sam, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da se radije obratim čaroliji koja bi mi mogla pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikada nije vjerovao u čarolije, nisam imao izbora nego pokušati, poslala mail čaraču, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će mi se bivši vratiti prije tri dana, bacio je čaroliju i začudo drugi dan, bilo je oko 16 sati. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da želi da mu se vratim i da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako da smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da ću svakome koga poznajem, a ima problem u vezi, biti od pomoći takvoj osobi tako što ću ga uputiti jedinom pravom i moćnom čaroliju koji mi je pomogao s mojim problemom. e-pošta: babawalewiseman01@gmail.com možete mu poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi ili bilo kojem drugom slučaju.
    1) Ljubavne čarolije
    2) Izgubljene ljubavne čarolije
    3) Čarolije za razvod
    4) Bračne čarolije
    5) Čarolija vezivanja.
    6) Raskidne čarolije
    7) Protjerajte bivšeg ljubavnika
    8.) Želite napredovati u svom uredu
    9) želite zadovoljiti svog ljubavnika
    10) Lijek za bilo koju bolest od koje bolujete
    Obratite se ovom velikom čovjeku ako imate problema s trajnim rješenjem
    putem babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp  +12544131991

    ReplyDelete
  8. Bila sam povrijeđena i srce mi se slomilo kada se prije šest mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu u teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da posjetim čarača, jer je i njemu stvarno djelovalo. povjerenje i uvjerenje koje imam u ovo, moj prijatelj me tjera da njegove riječi shvatim ozbiljno, rekao sam mu da mi da kontakt osobe koja mu pomaže, a onda mi je dao DR WALE WHATSAPP KONTAKT: +2347054019402. I tako sam sljedećeg jutra poslao poruku dr. WALE-u. Oboje smo razgovarali i on me uvjerio da ću dobiti svog muža u roku od tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava, DR WALE mi je rekao sve što trebam učiniti. Iznenađujuće, moj suprug, koji me nije nazvao zadnjih šest mjeseci, nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se i vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša je veza sada bila jača nego što je bila prije. Savjetovat ću vas tamo ako imate bilo kakav problem, kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% jamstvo da će vam pomoći.. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment